W mediach: Duży wywiad z Rzeźniczakiem

by - 21 grudnia


Na oficjalnej stronie Legii Warszawa ukazał się spory wywiad z kapitanem zespołu - Jakubem Rzeźniczakiem podsumowujący rok 2016. 

W tym sezonie obrońca Legii miał wzloty i upadki. Kilka ciekawych słów powiedział odnośnie przyszłorocznych meczów mistrza Polski w Lidze Europejskiej:

Rzeźniczak pytany o Ajax i o chęć rewanżu. Warto wspomnieć, że kapitan Legii jest jednym z niewielu piłkarzy, którzy będą mieli okazję zagrać przeciwko Ajaksowi po raz drugi.

"Oczywiście. Chociaż czytałem, że tam drużyna też bardzo się zmieniła. Jest dużo nowych, młodych zawodników. Słyszałem jednak, że jest duże zainteresowanie chociażby duńskim napastnikiem Dolbergiem, który strzela sporo bramek, więc nie ma chyba jeszcze co się zastanawiać i analizować gry Ajaksu. Przyjdzie na to odpowiedni moment, a okienko transferowe może wiele przynieść. Wówczas będziemy oceniać nasze szanse. Na tę chwilę wydaje się, że jest to rywal w naszym zasięgu. Sporo osób mówi, że szanse są 50 na 50 i ja myślę podobnie."

Kogo chciał w 1/16?

"Chciałem trafić na Tottenham z uwagi na renomę ligi angielskiej. Chciałem zmierzyć się z tymi zawodnikami, ale liczę na to, że przejdziemy Ajax, a z kimś z Anglii zmierzymy się może w następnej rundzie."

Cele na 2017 rok?

"Cele się nie zmieniają. Na początku chcemy jak najlepiej zaprezentować się w Lidze Europy UEFA, ugrać w niej tyle, ile się uda i starczy nam umiejętności. Do tego oczywiście obrona tytułu mistrza Polski. A jak to się uda, to kolejna próba kwalifikacji do Ligi Mistrzów UEFA."

Całość wywiadu na Legia.com

Wcześniejsze posty

0 komentarze