W mediach: Nikolić opuszcza Warszawę

by - 20 grudnia


Odejście najlepszego napastnika Legii zbliża się wielkimi krokami. Ciekawy artykuł o Nikolicu pojawił się na polsatsport.pl.


"Mistrzostwo Polski, Puchar Polski, korona króla strzelców ligi, awans do Ligi Mistrzów, awans do 1/16 Ligi Europy i 55 strzelonych bramek – to zabierze ze sobą Nemanja Nikolić, który w niedzielę po raz ostatni zagrał w barwach Legii Warszawa."

Jak dla mnie był to jeden z najlepszych snajperów, jacy przewinęli się przez naszą ekstraklasę. Trochę szkoda, że nie zostanie na 1/16 finału LE, ale trzeba powiedzieć, że co miał zrobić to zrobił. Sam Serb fajnie podsumował współpracę z Legią:

"Z Legią stworzyliśmy związek idealny. Ten klub od lat szukał kogoś takiego, jak ja, a ja szukałem drużyny, która mnie potrzebuje. Dlatego od początku to zagrało" – wyjaśnia Nikolić

Całość artykułu o losach Nikolica do przeczytania na polsatsport.pl 

Żeby tego było mało ciekawy artykuł o Nikoliciu pojawił się też na popularnym portalu Weszło.

"Najwięcej traci jednak drużyna, która z Nikoliciem na szpicy przez półtora roku wygrywała praktycznie wszystko – ligę, puchar, eliminacje do Ligi Mistrzów i wymarzoną pozycję w fazie grupowej LM dającą awans do Ligi Europy".

Wcześniejsze posty

0 komentarze