Nowy Rok 2019!

by - 01 stycznia


Dziś rozpoczynamy Nowy Rok 2019. Co Nas czeka w najbliższych 12 miesiącach? Czas na małe podsumowanie nadchodzących wydarzeń i noworocznych postanowień. 

Rok 2019 w piłkarskiej Lidze Europejskiej zaczniemy dopiero w lutym, kiedy na boiska w Europie wybiegną pary 1/16 finału LE. Jak będzie wyglądała drabinka kalendarzowa tegorocznej fazy pucharowej? 

LUTY 2019

14.02 - 1/16 LE pierwsze mecze

21.02 - 1/16 LE rewanże
22.02 - losowanie 1/8 LE

MARZEC 2019

07.03 - 1/8 LE pierwsze mecze
14.03 - 1/8 LE rewanże 
15.03 - losowanie ćwierćfinału LE

KWIECIEŃ 2019

11.04 - ćwierćfinał LE pierwsze mecze
18.04 - ćwierćfinał LE rewanże
19.04 - losowanie półfinału LE

MAJ 2019

02.05 - półfinał LE pierwsze mecze
09.05 - półfinał LE rewanże
29.05 - finał LE (Baku)

Mam nadzieję, że rok 2019 przyniesie wreszcie wyczekiwany awans polskiej drużyny do fazy grupowej Ligi Europejskiej. Ciekawi mnie, czy dobrą dyspozycję w rundzie wiosennej utrzyma Lechia Gdańsk, która ma potencjał na pokazanie się w europejskich pucharach. Trudno dziś wyrokować co stanie się w naszej ekstraklasie, ale trzeba wierzyć, że Polska będzie miała swojego przedstawiciela w fazie grupowej LE. 

Dla mnie osobiście rok 2019 zapowiada się bardzo intensywnie, ale liczę, że będę mógł spełnić moje noworoczne postanowienia. Wobec bloga mam trzy takie, które chciałbym wypełnić w 2019 roku. 
Po pierwsze aktualizacja na bieżąco wyników i spotkań obecnie trwającego sezonu fazy pucharowej LE. Po drugie chcę zamieszczać regularnie treści na bloga, żeby średnia liczba odsłon postów znów wróciła w granicach 1000 wyświetleń. Myślę, że optymalnym terminem na osiągnięcie tego pułapu będzie kwiecień. Po trzecie mam nadzieję, że uda mi się pojawić na przynajmniej jednym eliminacyjnym spotkaniu polskiej drużyny w eliminacjach do LE sezonu 2019/2020. Z tego spotkania chciałbym napisać później jakiś ciekawy artykuł/reportaż. 

W skrócie moje postanowienia: 
  • aktualizacja na bieżąco sezonu 2018/2019
  • poty na poziomie 1000 wyświetleń
  • obejrzenie na żywo minimum jednego spotkania polskiej ekipy w eliminacjach do LE
Oczywiście wszystkim moim czytelnikom życzę w Nowym Roku dużo wytrwałości, szczęści i pomyślności oraz spełnienia planów i marzeń. Niech Nowy Rok będzie lepszy od poprzedniego!

Wcześniejsze posty

0 komentarze